• Acasa

  • Tel: 0723.50.79.50 / 0722.69.46.40

    Retea de magazine si depozite de materiale de constructii.


    Resurse umane

    Angajatii Vasion isi desfasoara activitatea in departamentele de vanzari, aprovizionare, transporturi, logistica, contabilitate, IT, marketing, resurse umane, juridic, investitii.
    Echipa Vasion este dinamica, flexibila, interactiva, canalizata catre cresterea satisfactiei clientilor, a performantelor individuale.

     

     

    Posturi disponibile
    Post Activitati specifice postului
    Candidat ideal
    Manager achizitii
    •  evalueaza si selecteaza furnizorii in divizia alocata
    • negociaza contractele cu furnizorii si urmareste procesul de achizitie de la lansarea comenzilor pana la finalizare, conform detaliilor tehnice si economice
    • asigura respectarea legislatiei aplicabile introducerii pe piata/distribuirii produselor achizitionate
    • asigura un ritm de aprovizionare si un nivel al stocurilor corelate cu cerintele pietei de sezon
    • raspunde de verificarea conformitatii caracteristicilor tehnice si comerciale ale produselor comandate si receptionate
    • evalueaza si gaseste solutii de rezolvare a eventualelor probleme asociate stocurilor, produselor neconforme, comenzilor, vanzarilor
    • ia masuri pentru realizarea indicatorilor de performanta solicitati de companie
    • experienta relevanta in achizitionarea materialelor de constructii
    • capacitate de planificare, analiza si decizie
    • capacitate de comunicare si negociere
    • capacitate de lucru sub stres
    • cunostinte solide operare PC
    • permis de conducere categoria B
    Economist
    • tine evidenta analitica a contului 411
    • efectueaza punctaje cu clientii ori de cate ori este necesar
    • urmareste corectitudinea inregistrarilor in fisa de client
    • raspunde de corectitudinea inregistrarilor operate in fisa
    • verifica si preia in SAP facturile fiscale de iesire inregistrate de operatorii de calculator
    • intocmeste rapoarte solicitate de seful ierarhic
    • studii superioare economice - contabilitate si informatica de gestiune
    • cunostinte de operare SAP constituie avantaj
    • cunostinte operare PC (Excel, Word)
    • persoana organizata, responsabila
    Supervizor Magazine
    • coordoneazã direct activitatea desfãşuratã în magazinele din zona alocatã;
    • urmãreşte optimizarea gamei de produse comercializate în funcţie de specificul fiecãrui magazin în parte;
    • coordoneazã întocmirea corectã a necesarelor de materiale cãtre depozite şi urmãreşte modul de livrare produselor cãtre magazine;
    • monitorizeazã volumul stocurilor de marfã din magazine; urmãreşte optimizarea stocurilor;
    • asigurã implementarea strategiei şi metodelor de mercantizare;
    • întocmeşte rapoarte scrise de lucru în formatul şi la termenele solicitate de conducerea societãţii
    • bun cunoscător al materialelor de construcţii;
    • capacităţi de planificare, analiza si decizie;
    • capacităţi organizatorice, de comunicare si negociere;
    • cunoştinţe operare PC;
    • carnet de conducere categ B;
    • constituie avantaj experienta intr-un post similar.
    Operator magazin online
    • asigură relația cu clienții magazinului online (site, prin telefon, email sau alte mijloace de comunicare) pentru preluare comenzi, furnizarea informațiilor despre produsele comercializate, consultanță tehnică și realizarea procesului de vânzare
    • oferă alternative la solicitările clienților
    • adaugă produse/fișe tehnice pe magazinul online; verifică afișarea corectă a informațiilor
    • se implică activ în activitățile de promoție desfășurate
    • asigură evidența strictă a comenzilor/documentelor cu care lucrează
    • întocmește rapoarte în forma și la termenele solicitate de către superiorii ierarhici
    • studii medii/superioare
    • cunoștințe avansate operare calculator
    • bune abilități de comunicare
    Gestionar Materiale de Constructii/Instalatii
    • efectueaza receptia cantitativa si calitativa a marfurilor conform legislatiei in vigoare si procedurilor interne;
    • asigura intocmirea documentelor legale de intrare si iesire a marfurilor din gestiune;
    • coordoneaza activitatea personalului din subordine;
    • realizeaza consilierea clientilor si vanzarea produselor specifice;
    • gestioneaza stocurile
    • studii medii sau superioare;
    • experienţă relevantă în gestiune;
    • bun cunoscător al materialelor de construcţii/instalatiilor
    • capacităţi organizatorice şi de comunicare;
    • cunoştinţe operare PC;

    Operator
    Casa de Marcat

    • incaseaza contravaloarea marfii si intocmeste documentele de vanzare: bon fiscal, factura, 
    • gestioneaza numerarul incasat, intocmeste rapoartele zilnice de predare a numerarului si a documentelor
    • ofera informatii despre produse clientilor
    • participa la actiunile de amenajare/curatenie din cadrul magazinului
    • studii medii
    • cunostinte operare PC
    • persoana onesta, responsabila, diplomata, atenta la detalii
    • orientare catre client
    • experienta pe un post similar constituie avantaj
    Operator facturare
    • Intocmeste si completeaza facturi, note de intrare-receptie, avize, bonuri de consum, borderou de vanzari, etc.;
    • Incaseaza contravaloarea produselor si gestioneaza numerarul incasat;
    • Relationeaza cu clientii - ofera informatii despre preturi, produse; solicita informatii pentru completarea corecta a documentelor;
    • Introduce date in programul de gestiune.
    • studii medii de preferinta economice;
    • experienţă in SAP si Winmentor constituie avantaj;
    • cunostinte de contabilitate primara;
    • cunostinţe de operare PC: Microsoft Office (Word, Excel, Outlook);
    • persoana atenta si meticuloasa.
    Administrator Intendent
    • Coordoneaza personalul de paza si personalul care se ocupa de intretinere, igienizare si curatenie
    • Raspunde de disciplina in munca, de instructajele PSI si de protectia muncii a personalului administrativ
    • Asigura evidenta obiectelor de inventar si mijloacelor fixe
    • Distribuie obiectele de inventar si consumabilele solicitate la punctele de lucru/departamente
    • Asigura arhivarea documentelor din firma, gestiunea arhivei si eliminarea documentelor conform nomenclatoarelor arhivistice
    • Persoana riguroasa, dinamica, cu atitudine pozitiva si atentie la detalii
    • Cunostinte de contabilitate si utilizare PC
    • Experienta in evidenta gestiunii marfurilor reprezinta un avantaj
    • Foarte bune abilitati de comunicare
    • Rezistenta la stres

     

    CV-urile, insotite de scrisoare de intentie, se pot depune la sediul din str. Bradului nr. 51 Bacău, pe adresa de e-mail resurse.umane@vasion.ro sau pe fax 0234/586902 Informatii suplimentare la telefon 0721.079.494 / 0730.230.058 /  0234.586902. Numai candidatii selectionati vor fi contactati. Se va specifica pe CV codul postului pentru care se aplică.

     

    Va multumim!

     
    Meniu
     
     
    Noutati
     
     
    Newsletter
    Aboneaza-te la newsletterele VASION.ro
    Nume
    Email
     
     
    Despre Vasion

    Infiintata in anul 1992, cu obiect principal de activitate comertul cu materiale de constructii, Vasion s-a dezvoltat continuu pe plan local, desfasurandu-si activitatea prin depozite si magazine pozitionate aproape de clienti.

    Vasion detine o retea de 23 magazine si 6 depozite, amplasate in principalele orase din judetul Bacau.

    Camere LIVE in Bacău

    LIVE - Stefan cel Mare

    LIVE - Piața Centrală Bacău

    LIVE - Calea Republicii Bacău

     
    © 2008 Vasion Toate drepturile rezervate by Xcommerce