Tel: 0723.50.79.50 / 0722.69.46.40

Retea de magazine si depozite de materiale de constructii.


Resurse umane

Angajatii Vasion isi desfasoara activitatea in departamentele de vanzari, aprovizionare, transporturi, logistica, contabilitate, IT, marketing, resurse umane, juridic, investitii.
Echipa Vasion este dinamica, flexibila, interactiva, canalizata catre cresterea satisfactiei clientilor, a performantelor individuale.

 

 

Posturi disponibile
Post Activități specifice postului
Candidat ideal
Operator facturare
  • Întocmește și completează facturi, note de intrare-recepție, avize, bonuri de consum, borderou de vânzări, etc.;
  • Încasează contravaloarea produselor și gestionează numerarul încasat;
  • Relaționează cu clienții - oferă informații despre prețuri, produse; solicită informații pentru completarea corectă a documentelor;
  • Introduce date în programul de gestiune
  • studii medii, de preferință economice
  • experienţa în SAP și Winmentor constituie avantaj
  • cunoștințe de contabilitate primară
  • cunoștinţe de operare PC: Microsoft Office (Word, Excel, Outlook)
  • persoană atentă și meticuloasă
Consilier Juridic
  • Asigură managementul contractelor;
  • Realizează activități specifice în relația cu Oficiul Registrului Comerțului, Ministerul Finanțelor, ANAF, bănci comerciale
  • Gestionează procesul, procedurile și activitățile de recuperare a creanțelor și propune soluții de îmbunătățire
  • Acordă suport juridic departamentelor din cadrul firmei: trimite informări referitoare la cerințele legale aplicabile, la modificările legislative
  • Reprezintă interesele societății în fața autorităților
  • licențiat/ă studii juridice
  • cunoștințe solide de drept civil, comercial, societar
  • experiență în activități juridice - minim 3 ani
  • foarte bune abilități de comunicare, negociere și de soluționare de probleme
  • persoană organizată, dinamică, energică și orientată către rezultate în același timp
  • persoana perseverentă și cu atitudine pozitivă
  • cunoștințe solide de MS Office
  • disponibilitate la program prelungit
Manager achiziții
  • Evaluează și selectează furnizorii în divizia alocată;
  • Negociază contractele cu furnizorii și urmărește procesul de achiziție de la lansarea comenzilor până la finalizare, conform detaliilor tehnice și economice;
  • Asigură respectarea legislației aplicabile introducerii pe piață/distribuirii produselor achiziționate;
  • Asigură un ritm de aprovizionare și un nivel al stocurilor corelate cu cerințele pieței de sezon;
  • Răspunde de verificarea conformității caracteristicilor tehnice și comerciale ale produselor comandate și recepționate;
  • Evaluează și găsește soluții de rezolvare a eventualelor probleme asociate stocurilor, produselor neconforme, comenzilor, vânzărilor;
  • Ia măsuri pentru realizarea indicatorilor de performanță solicitați de companie.
  • experiența relevantă în achiziționarea materialelor de construcții
  • capacitate de planificare, analiză și decizie
  • capacitate de comunicare și negociere
  • capacitate de lucru sub stres
  • cunoștințe solide operare PC
  • permis de conducere categoria B
Economist
  • Ține evidența analitica a contului 411;
  • Efectuează punctaje cu clienții ori de câte ori este necesar;
  • Urmărește corectitudinea înregistrărilor în fișa de client;
  • Răspunde de corectitudinea înregistrărilor operate în fișă;
  • Verifică și preia în SAP facturile fiscale de ieșire înregistrate de operatorii de calculator;
  • Întocmește rapoarte solicitate de șeful ierarhic.
  • studii superioare economice - contabilitate și informatică de gestiune
  • cunoștințe de operare SAP constituie avantaj
  • cunoștințe operare PC (Excel, Word)
  • persoană organizată, responsabilă
Supervizor Magazine
  • Coordonează direct activitatea desfăşurată în magazinele din zona alocată;
  • Urmăreşte optimizarea gamei de produse comercializate în funcţie de specificul fiecărui magazin în parte;
  • Coordonează întocmirea corectă a necesarelor de materiale către depozite şi urmăreşte modul de livrare produselor către magazine;
  • Monitorizează volumul stocurilor de marfă din magazine; urmăreşte optimizarea stocurilor;
  • Asigură implementarea strategiei şi metodelor de mercantizare;
  • Întocmeşte rapoarte scrise de lucru în formatul şi la termenele solicitate de conducerea societăţii.
  • bun cunoscător al materialelor de construcţii
  • capacităţi de planificare, analiză și decizie
  • capacităţi organizatorice, de comunicare și negociere
  • cunoştinţe operare PC
  • permis de conducere categoria B
  • constituie avantaj experiența într-un post similar
Operator magazin online
  • Asigură relația cu clienții magazinului online (site, prin telefon, email sau alte mijloace de comunicare) pentru preluare comenzi, furnizarea informațiilor despre produsele comercializate, consultanță tehnică și realizarea procesului de vânzare;
  • Oferă alternative la solicitările clienților;
  • Adaugă produse/fișe tehnice pe magazinul online; verifică afișarea corectă a informațiilor;
  • Se implică activ în activitățile de promoție desfășurate;
  • Asigură evidența strictă a comenzilor/documentelor cu care lucrează;
  • Întocmește rapoarte în formatul și la termenele solicitate de către superiorii ierarhici.
  • studii medii/superioare
  • cunoștințe avansate operare calculator
  • bune abilități de comunicare
Gestionar Materiale de Construcții/Instalații
  • Efectuează recepția cantitativă și calitativă a mărfurilor conform legislației în vigoare și procedurilor interne;
  • Asigură întocmirea documentelor legale de intrare și ieșire a mărfurilor din gestiune;
  • Coordonează activitatea personalului din subordine;
  • Realizează consilierea clienților și vânzarea produselor specifice;
  • Gestionează stocurile.
  • studii medii sau superioare
  • experienţă relevantă în gestiune
  • bun cunoscător al materialelor de construcţii/instalațiilor
  • capacităţi organizatorice şi de comunicare
  • cunoştinţe operare PC

Operator
Casa de Marcat

  • Încasează contravaloarea mărfii și întocmește documentele de vânzare: bon fiscal, factură;
  • Gestionează numerarul încasat, întocmeste rapoartele zilnice de predare a numerarului și a documentelor;
  • Oferă informații despre produse clienților;
  • Participă la acțiunile de amenajare/curățenie din cadrul magazinului.
  • studii medii
  • cunoștințe operare PC
  • persoană onestă, responsabilă, diplomată, atentă la detalii
  • orientare către client
  • experiența pe un post similar constituie avantaj

 

CV-urile, insotite de scrisoare de intentie, se pot depune la sediul din str. Bradului nr. 51 Bacău, pe adresa de e-mail resurse.umane@vasion.ro sau pe fax 0234/586902 Informatii suplimentare la telefon 0721.079.494 / 0730.230.058 /  0234.586902. Numai candidatii selectionati vor fi contactati. Se va specifica pe CV codul postului pentru care se aplică.

 

Va multumim!

 
Meniu
 
 
Noutati
 
 
Newsletter
Aboneaza-te la newsletterele VASION.ro
Nume
Email
 
 
Despre Vasion

Infiintata in anul 1992, cu obiect principal de activitate comertul cu materiale de constructii, Vasion s-a dezvoltat continuu pe plan local, desfasurandu-si activitatea prin depozite si magazine pozitionate aproape de clienti.

Vasion detine o retea de 23 magazine si 6 depozite, amplasate in principalele orase din judetul Bacau.

Camere LIVE in Bacău

LIVE - Stefan cel Mare

LIVE - Piața Centrală Bacău

LIVE - Calea Republicii Bacău

 
© 2008 Vasion Toate drepturile rezervate by Xcommerce